خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

این وبلاگ که توسط خادم کوچک فرهنگی زائران حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه بقیع و همچنین عتبات مقدسه عراق به روز رسانی می‌شود، بهانه ای است برای اینکه دل زائران بقیع مظلوم را هماره به پنجره هایش، گره بزند و یاد حسین را هماره بر قلب و جانشان جاری و ساری نمایند.
زائران عزیزی که در این سرزمین نورانی میزبانشان بودیم، با مرور گزارشهای متنی و تصویری این وبلاگ، قلوبشان را به این سرزمین راهی کرده و خاطرات حضور چند روزه خود را در مدینه و عتبات عالیات مرور می کنند و همواره بر پیمانی که با بهترین مخلوقات خداوند بسته‌اند، پایبند خواهند ماند. ان‌شاالله

اللهم تقبل منا هذا القلیل

آخرین نظرات

اینجا هتل منارالمدینه، در مدینه منوره است

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

اینجا هتل منارالمدینه است...

هتل منارالمدینه که در منطقه مرکزی جنوبی شهر مدینه منوره قرار دارد، یکی از نزدیکترین هتلها به مسجدالنبی است. فاصله این هتل تا مسجدالنبی حدود 150 متر است. زائران این هتل برای تشرف به مسجدالنبی، از درب شماره 37 وارد می شوند.
در کنار این هتل، هتل قصر العمری قرار دادر که گفته می شود، متعلق به مرحوم شیخ العمری، رهبر فقید شیعیان مدینه منوره است.
از دیگر هتلهای همجوار این هتل می توان به موفنبیک، لولوءة الآندلس، دارالرحمه، ماساة العالیه و جلنار طیبه که محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره است، اشاره کرد.
مرکز تجاری سنترپوینت (Center point) یکی از مراکز تجاری مدینه است که به فاصله کمی از هتل منارالمدینه و در کنار هتل موفنبیک واقع است.
این هتل دارای 10 طبقه دارای اتاق برای سکونت زائران است و در مجموع 260 اتاق دارد. تعداد 6 دستگاه آسانسور، کار انتقال زائران به طبقات را برعهده دارند. همچنین امکان استفاده از اینترنت وایرلس هتل برای زائران در لابی هتل فراهم است.
برای تماس با هتل منارالمدینه، می توان از این شماره تلفن استفاده کرد: 00966148292993















نظرات  (۱)

شکر الله مساعیکم

حاجی دست ما رو هم بگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی