خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

این وبلاگ که توسط خادم کوچک فرهنگی زائران حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه بقیع و همچنین عتبات مقدسه عراق به روز رسانی می‌شود، بهانه ای است برای اینکه دل زائران بقیع مظلوم را هماره به پنجره هایش، گره بزند و یاد حسین را هماره بر قلب و جانشان جاری و ساری نمایند.
زائران عزیزی که در این سرزمین نورانی میزبانشان بودیم، با مرور گزارشهای متنی و تصویری این وبلاگ، قلوبشان را به این سرزمین راهی کرده و خاطرات حضور چند روزه خود را در مدینه و عتبات عالیات مرور می کنند و همواره بر پیمانی که با بهترین مخلوقات خداوند بسته‌اند، پایبند خواهند ماند. ان‌شاالله

اللهم تقبل منا هذا القلیل

آخرین نظرات

مسابقه نقاشی نقاشی در هتل منارالمدینه

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ

مسابقه نقاشی نقاشی حاجی های کوچولوی هتل منارالمدینه جمعه در لابی هتل برگزار شد.

در این برنامه که جمعه 1392/12/9 ساعت 9:30 تا 10:30 از سوی واحد فرهنگی هتل منار المدینه برگزار شد، حاجی های کوچولو و نوجوان دعوت شده و نقاشی های خود را با موضوع نماز، کعبه و مسجد النبی رسم کردند.



در این برنامه چند تن از نوجوانان زائر مدینه الرسول نقاشی های زیبایی را از لحظات زیبای حضوردر مدینه منوره از خود به یادگار گذاشتند.
مهدی نیکبخت، مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در هتل منار المدینه، هدف از برگزاری این قبیل برنامه ها را، ترسیم تصویر ذهنی اماکن شریفه مکه و مدینه برای کودکان و نوجوانان و تجسم خاطره ای شیرین از سفر معنوی عمره بیان کرد.
در پایان این برنامه، به همه بچه های شرکت کننده هدیه ای از سوی بعثه مقام معظم رهبری اهدا شد. گزارش تصویری این برنامه را در این بخش تقدیم می نماییم.






























































نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی