خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

السلام علیک یا ربیع الانام، یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجک الشریف)

خدمتگذار فرهنگی - مهدی نیکبخت

این وبلاگ که توسط خادم کوچک فرهنگی زائران حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه بقیع و همچنین عتبات مقدسه عراق به روز رسانی می‌شود، بهانه ای است برای اینکه دل زائران بقیع مظلوم را هماره به پنجره هایش، گره بزند و یاد حسین را هماره بر قلب و جانشان جاری و ساری نمایند.
زائران عزیزی که در این سرزمین نورانی میزبانشان بودیم، با مرور گزارشهای متنی و تصویری این وبلاگ، قلوبشان را به این سرزمین راهی کرده و خاطرات حضور چند روزه خود را در مدینه و عتبات عالیات مرور می کنند و همواره بر پیمانی که با بهترین مخلوقات خداوند بسته‌اند، پایبند خواهند ماند. ان‌شاالله

اللهم تقبل منا هذا القلیل

آخرین نظرات

در مسیر خدمت

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ق.ظ

گروه سوم عوامل هتلهای عمره مفرده جهت استقرار در هتل «منار المدینه» شهر مدینه منوره، برای خدمت رسانی به زائران پیامبر رحمت و مهربانی و ائمه بقیع علیهم السلام روز یکشنبه ساعت 6:30 صبح، ایران را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.


مدیریت این گروه بر عهده جناب آقای احسان ناطقیان از تهران است و آقایان عمادالدین سیاه کار به عنوان معاون و مهدی نیکبخت به عنوان معاون فرهنگی، ایشان را همراهی می کنند.

سایر عوامل این گروه عبارتند از آقایان: یاسر پناهی، سعید فدایی، حسن جبلی، سعید گودرزی، منوچهر رحمتی، مجید اوتادی، حبیب اصل خلیلی.

گزارش تصویری این سفر:




عوامل ثابت هتل منار المدینه








آقای احسان ناطقیان، مدیر ثابت هتل منار المدینه

محمدرضا نیکبخت (پسر مسئول فرهنگی هتل)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی